NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

петак, 15. април 2016.

KAKO POVEĆATI FORMAT ZA ŠTAMPU



                                            "OSLIKAVANJE" HOKLICE




     Ovu malu stolicu,hoklicu, koja se nekada veoma koristila odlučila sam da "oslikam" u malo modernijem stilu. Za bojenje sam koristila podlogu na bazi vode, a potom i boju za drvo na bazi vode. Ova boja mi se jako dopada jer ne moram da koristim razredjivač i nema smrada i gušenja, a suši se dosta brzo.Ovoga puta odlučila sam da fotografiju sa neta sama odštampam u kopirnici i samo papir malo išmirglam po ivicama da se ne vidi veliki prelaz.Šmirglanje sa poledjine, sitnom šmirglom.





 Kako nisam imala instaliran adekvatan program za povećanje formata fotografiju sam ubacila u Word, iako on tome ne služi i uspela da to razvučem na format A4. Međutim, dok sam guglala naišla sam na program pomoću koga je jednostavno povećati format koji se štampa iz više delova, a onda ih spojite prilikom lepljenja. Taj program možete koristiti na ovom linku OVDE http://www.blockposters.com/create/ . Što je odlično nije potrebno da instalirate program već samo da otvorite link, ubacite fotografiju koju želite ,odaberete format za uvećanje, to dovršite, snimite i odštampate. Odličan program za veće formate ali kada skidate fotografiju sa neta morate voditi računa o rezoluciji fotografije jer ukoliko je manja, nećete uspeti previše da povećate jer će slika biti razvučena i deformisana. Nadam se da sam nekome ovim postom pomogla. Hvala što me pratite.

Нема коментара:

Постави коментар