NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

понедељак, 19. јануар 2015.


                                       NAPRAVI SAMA WASHI TRAKE

  Ove preslatke trake mogu se koristiti u raznim tehnikama,dekupažu, za ukrašavanje različitih površina,drveta,stakla,metala,zidova i svega što vam padne napamet.Evo fotografije iz Plezir Magazina, koja će vam dočarati lepotu washi traka.

U istom magazinu možete videti neke od ideja kako iskoristiti washi trake,a vi sebi dajte mašti na volju.Pogledajte OVDE   Ja ću ih koristiti u dekupažu i na teglicama i flašama za sada, nekoliko sam kupila ima ih i kod Kineza ali kako volim sistem uradi sam, kada budem pronašla krpice koje mi se svide napraviću ih i sama,za svoju dušu. Možete ih kupiti ali, ukoliko vam se učini da su skupe,za vaš projekat vam je potrebno dosta traka,jednostavno ih napravite sami. O tome možete pročitati više na ovom blogu.OVDE Nadam se da vam se dopao ovaj post.Hvala što me pratite i sutra za vas imam jednu dobru ideju.

Нема коментара:

Постави коментар