NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

недеља, 18. јануар 2015.

            Kako napraviti boju za školsku tablu

                            PIŠI,BRIŠI

Nije potrebno previše materijala, postupak je lak i uz malo vežbe uštedećete sebi dosta novca a vi se možete igrati bojom do mile volje .


   Dakle,ja sam dosta tražila po netu kako sam napraviti boju za tablu, u jednom trenutku i našla ali je nisam pravila jer sam bila preokupirana raznim drugim tehnikama. Sada sam poželela da,konačno,probam.Planiram da se igram sa saksijama,malim tablama za ostavljanje poruka koje mogu biti uramljene i ko zna šta će mi još pasti napamet. na internetu ima dosta ideja, a svako od nas može te ideje realizovati na svoj način. Evo jednog posta gde možete videti kako se boja za tablu pravi u domaćoj radinsosti.OVDE
Sigurna sam da vam ovo pomoci da napravite i vi svoju boju ,a Ivi veliko hvala . Evo jedne ideje 



I ova fotografija koju sam skinula sa neta je preslatka ,ako imate malu decu, odlična ideja da se zabave. 


Eto,ideja ima dosta, mi imamo maštu ,imamo recept za farbu,možemo da bojimooo :).

Нема коментара:

Постави коментар