NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

петак, 23. јануар 2015.

ČAROBNI NOVČANIK



                                     MALO MAGIJE NIJE NA ODMET

  Nedavno sam sasvim slučajno naišla na vrlo zanimljivu stvar, kako se pravi čarobni novčanik iliti magic wallet. Bila sam očarana,kao dete, jednostavnošću.Imala sam davno,isla sam čini mi se u osnovnu školu, jedan novčanik u obliku zevalice. Svi smo to pravili od papira.Medjitim,taj novčanik sam kupila u Beogradu,bio je od kože,prelep. Ali,nisam ga imala dugo ;(.Sedela sam sa sestrom u poslastičari,a novčanik stavila na krilo.Dok smo mi jele kolače,neki muškarac me je baš upadljivo gledao. Nisam razumela zbog čega,a počelo je to i da me plaši.Pojele smo kolače nas dve i krenule iz poslastičare. Posle nekog vremena primetila sam da sam izgubila novčanik i to sa podosta para u njemu. Verovali ili ne, nije mi bilo đao para iako je to bila pola plata moga oca, bilo mi je strašno žao novčanika.Imala sam ga tek nekoliko sati. Nikada nisam našla tako nešto da kupim. Da se vratim ovomj ideji za magični novčanik.Može se praviti od kartona i nekog lepog platna,a može i od kože. Našsla sam kako to izgleda.Things to make and do - Magic Wallet
 Kako se pravi jednostavno i šta vam je potrebno pogledajte  OVDE .
Veoma simpatične čarobne novčanike i kako se rade pogledajte na ovom klipu OVDE
Ja ću ovaj projekat raditi uskoro, može da se uradi i za muškarce u drugim dezenima jer oni obožavaju ovako nešto.Uz to se mogu dodati i pregradice za kartice ali moj predlog je da se u isti novčanik ne trpaju novac i kreditne kartice jer u skučaju da izgubite novčanik nastaje veliki problem , čije rešavanje nije baš jednostavan proces. Nadam se da vam se ovaj moj predlog dopada.Pišite mi, bilo bi mi drago da vidim i vaše predloge. Pozdravčić ;)

Нема коментара:

Постави коментар