NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

четвртак, 22. јануар 2015.

UKRAŠAVANJE PRESLIKAVANJEM

TRANSFER  TEKSTOVA I FOTOGRAFIJA

 Već duže vreme imam transfer gel ali radeći druge   stvari nisam uspela da se malo više "igram" sa prenošenjem tekstova i fotografija. Ipak,morala sam da izdvojim jedan komad i oprobam se u tome. Radila sam to na brzaka,malo eksperimentisala ali kako je moja ćerka morala da krene kući,a za čudo jako joj se dopao transfer na nedovršenom poslužavniku, uzela ga je u takvom stanju. Ona je akademski slikar i ima malo drugačiju percepciju od nas koji smo samo hobisti. Ne vreujem da bi nešto posebno bio oduševljen ni veći deo  javnosti sa ovim mojim radom ali ukusi su različiti.

 Kako sam to uradila opisaću vam jer nisam fotografisala proces rada,koji i nije težak.
 Potrebano je:
- fotografija odstampana na obicnom tanjem papiru i običnom štampaču
- program u kome ćete okrenuti tekst sa fotografije kao u ogledalu-transfer gel
-četka kojom ćete naneti gel
-predmet od drveta ili medijapana
- stara pamucna krpa i cinija sa mlakom vodom
 Kada pronadjete fotografiju, ima dosta koje mogu besplatno da se skidaju sa neta, potreban vam je program kako bi slova bila naopako okrenuta,kao u ogledalu.Kada obradite fotografiju odštampajte sami ili u kopirnici. Ja sam pronašla jednostavan program
Paint.NET . Link za besplatno instaliranje možete preuzeti OVDE . Otvorite program, koji ste instalirali, izaberete fotografiju sa natpisom, onda na gornjoj traci sa alatima idete na Image, a kada vam se otvori prozor izaberete opciju Flip vertical.Slova će biti okrenuta naopako, kao u ogledalu. To snimite u računar i odštampate. Deo na kome ćete vršiti transfer malo ošmirlgate, blago sa sitnom šmirglom, namažete transfer gel četkom ujednačeno, može onako ne baš puno debeli sloj ali ne ni tanak, postavite fotografiju licem okrenutu ka predmetu i pogodnim priručnim alatom , starom bankovnom karticom ili sličnim predmetom dobro istisnete vazduh i poravnate papir,da dobro prianja na podlogu, kako bi boja što bolje prešla na drvo. Najbolje je da se ostavi preko noći, a sutradan vlažnom krpom kvasite papir i skidate sloj papira sa drveta, to raditi pažljivo, kako se ne bi oštetio transfer.

        Ovo je primer sa transferom teksta,ali možete na ovaj način preneti fotografiju na kutiju za uspomene, upotrebne predmete i još mnogo toga. Program Paint.Net ima još dobrih opcija za uredjivanje fotografija, to možete i sami da istražite, a jedna od njih je i da možete pisati po odabranoj fotografiji. Nadam se da vam se post dopao i da sam pokazala da je postupak rada jednostavan i da je Paint.Net jednostavan program za instaliranje i za rad. 
Hvala što ste posetili moj blog.Očekujem vaše sugestije.                                                                        

Нема коментара:

Постави коментар