NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

субота, 24. јануар 2015.

MOJE WASHI TRAKE


            WASHI TRAKE U DOMAĆOJ RADINOSTI


   Iako nisam još obezbedila dobre dezene za izradu washi traka, bila sam nestrpljiva pa su "stradale" jedna kuhinjska krpa, mamina ešarpa(koju iz nekog razloga ne nosi),letnja haljina i na kraju jedna moja lagana  bluza.Biće još seckanja osećam :). Nisu mi ispale najidealnije ali kako ih prvi puta pravim,verujem biće bolje.
     Lepila sam, kako sam i pokazala u ranijem postu samo što sam za lepljenje koristila blago razredjen drvofiks.Malo se ispomagala i peglom kako bi platno lepo prileglo na traku,a onda sve izrezala i spakovala da odstoji dok mi ne padne neka lepa ideja. Ukrasila sam i jednu teglicu u kojoj čuvam čaj od belog jorgovana i sada mi je mnogo sladja :).  
   Za izradu washi traka mogu se koristiti i salvete i drugi lepo dezeniran papir, a uvek dobro dodju da upotpune neki projekat. Ukoliko ih pravite bilo bi mi drago da razmenimo iskustvo.Želim vam puno kreativnih ideja,uživajte .Hvala što ste svrati ;)
          

Нема коментара:

Постави коментар