NALEPNICE I ETIKETICE - URADI SAMA

понедељак, 26. јануар 2015.

ŠTAMPAMO SALVETE


NIŠTA NIJE NEMOGUĆE


     Svidjaju vam se mnogi motivi koje vidite na netu ali nemate gde da ih kupite. Za to ima rešenja.Uvek ima ljudi koji nesebično dele svoje znanje,a možda nisu ni svesni koliko im je neko,kome su pomogli svojim savetima, zahvalan do neba.Evo jednog jednostavnog postupka,koji mogu i poćetnici na računaru lako da izvedu i dobiju svoju omiljenu fotografiju ili salvetu.Kasnije ću o štampanju na salveti.Najpre da vidimo kako prirpemiti u Wordu fotografiju ili nekoliko manjih za štampanje. Pogledajte tutorijal Andrije Tasića  OVDE
 .
Na ovoj fotografiji koju sam preuzela sa neta ,motiv mi se jako dopada, takav motiv može da se odštama na salveti i to iz nekoliko delova i u više kopija i da se osim jastučeta ukrasi i poslužavnik i na primer podmetači za čaše. Odličan komplet za uživanje u vrtu. Postupak je jednostavan.
Kupite običnu belu salvetu, prvi sloj salvete skinete, zalepite lepljivom trakom na list papira A4 ,makazama iskorijte salvetu u veličini papira ,staviti u štampač i odštampate sličice koje ste ubacili u word. Naravno štampač mora biti u boji ali,ako štampate sličice u crno beloj varijanti možete koristiti i običan štampa. Ako to nemate ,pošto ste prirepmili slike za štampanje, dajte u kopirnici da vam to odštampaju . Ima još jedna opcija, ukoliko ste totalni zavisnik od dekupaža, kakvi na kraju postanemo svi, onda kupite štampač.
I na kraju ćete biti zatrpani kolekcionar salveta :) ja se plasim da to i kod mene uzima maha i trudim se da ih što pre potrošim. Ova gospodja na fotografiji nije ih sama štampala,ali i h očigledno opsesivno sakuplja .Nadam se da vam je ovaj post bio zanimljiv.Mene je jednostavnost pripreme za štampu u wordu  osvojila i htela sam to da podelim sa vama,možda će kome zatrebati. Hvala što pratite moj blog, imam jednu jako zanimljivu temu ali ću o tome u sledećem postu.

3 коментара:

  1. Tina mene zanima stampa na salvetama molim da mi se javite ako ovo citate. mimapepeljuga88@gmail.com hvalaaaa

    ОдговориИзбриши